DAG 5: borlänge DAGEN EFTER

Som sagt, inget direkt kalas-sov-palace var det vi hittat så klockan 07.30 hängde som några andra tap utanför Coopforum efter att världens sötaste lilla tant bjudit oss på varmchoklad. Efter några smakprov på körsbären bar det av till ett äventyrsbad som tröttade ut mig och isabelle på 2 timmar. MEN VI HOPPADE FRÅN 5:AN (efter att vi blivit mobbade av några 11åringar).


ja, det är faktiskt jag däruppe^

Ännu en tur inne på Kupolen (dock med mindre pigga, shoppingsugna tjejer) som mesta dels spenderades halvsovande i de sköna fåtöljerna. Sov gjorde vi också på bussen hem men på kvällen piggnade vi till och skulle pierca oss! Isabelle i läppen och jag i örat. Tror ni inte att jag blir totalt svimfärdig när  jag ser isabelle med en nål genom läppen - jag var 2 sek från att falla ihop eller kräkas, om inte båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0