GÄSTBLOGG

Hjälp..fråga mig inte hur jag kom in på Annas blogg för det har jag ingen aning om. Det är iaf Isabelle som är här och gästbloggar. Gissa vad? Jag har övernattat här utan Anna för hon sover hos Emil. Så går det när man inte  vill fara hem till sig själv.

Några peppande ord till Anna. FYFAN VAD VI SKA HA KUL I AVESTA ÅDE! Allting är i princip klart och vi taggar gärnet (tror ja också att hon gör). ojoj, det kommer spåra totalt but we like it. Oj justja. I helgen ska vi ju till Byske och spela Byske Beach, jag hade nästan hunnit glömma att Anna ska med dit. Det kommer också  bli fett :)

Jag hoppas verkligen inte att damen har något emot att jag skriver ett inlägg på hennes blogg nu, det vore ju nästan förargligt. Jag har inte tagit med mig min dator hit vill jag lova men jag hittade hennes splitternya laptop på golvet och som lyckan själv var den på! Kan bara säga att den var grryymt härlig å skriva på. Nästan så att jag måste berömma hennes föräldrar av det goda köpet..eller så inch.

Jag är hungrig. Jag vill ha bakismat. Varför kommer aldrig mamma och hämtar mig för? Jag har väntat väldigt länge nu. Åhhh, mammor..vad ska man göra liksom. Vi ska iaf och äta lunchbuffe idag :D Kände bara att jag ville skryta lite om det. Jag röstade stenklart på subway men alla började typ skrika och galna sig som djur då..med andra ord = jag blev nedröstad.

Okej nu ska jag sluta sitta här och klottra. (kan erkänna att jag funderade typ flera sekunder ifall jag skulle skriva ligga eller sitta. Jag ligger ner men det kändes så perverst att skriva. då vet ni). Nu har ni fått ett milslångt inlägg av mig iallafall. Det är nästan så att jag måste sköta Annas uppdatering :D PUSS.

PS. Anna är så jävla bra. Jag är så glad att jag har henne!

Kommentarer
Postat av: isabelle

åh så fint :]

2009-06-12 @ 11:56:08
URL: http://isaabelleee.blogg.se/
Postat av: annaa

hahaha gullleeeeee=*

2009-06-12 @ 12:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0