Nobody could be you.

Gårkvällen var riktigt mysig. Innan jag for till Emil var jag förbi hemmakväll och hyrde en film (brudens bäste man) och köpte chips. När jag kom till Emil hade han plockat fram dipp och gurka, marabouchoklad och läsk. Vi såg filmen och bara myste på hela kvällen. Da vinci-koden hann vi också se. Fast vi blev lite pömsiga på slutet så vi såg klart den imorse när vi vaknade. Måndag - och jag sov till halv elva. Tackar för lovet !

Ikväll blir det att umgås med bellabull. Hon var allt annat än glad på mig imorse när jag inte orkade fara till Pite. Som tur är har den här tjejen snabba humörsvängningar så nu planerar vi för en kväll på topp! Måste hoppa in i duschen så jag blir klar i tid, annars flyger väl kvinnan i taket igen ;-)


Pusspusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0