Robinson 2009.

Som sagt, gles uppdatering. Men här är jag igen !
Vädret ute är så underbart att jag bara vill hoppa av glädje. Snälla låt det här hålla i sig, för då kan man för glatta livet säga att våren är här. Inatt bosatte jag mig hos Emil och vi såg Robinson 2009. Hur länge sedan var det man såg det? OCH hur bra var det förr? Ungefär hur bra som helst.  När jag var liten satt jag alltid med godispåsen i högsta hugg framför TVn när det var Robinson. Det året jag kom ihåg mest av var när Robban, Emma Andersson och Zübeyde var med! När var det, 2001 kanske? Det första avsnittet igår vrkade iallafall lovande. Hoppas nu bara att det håller i sig och att jag lyckas följa det. Det kan vara lite knepigt att stanna hemma varje lördag för att se Robinson ;-) Får väl se hur det blir med det.




Nu har jag miljoner saker att göra. SO LONG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0