Tell me what you want me to say.

Hockeykväll hos familjen Stenvall igår. Och Skellefteå vann faktsikt, i sjätte perioden. Blev minst sagt glada skrik i huset!  Jag bakade scones också, himla gott :-) Sedan blev det översovning med Emil också, alltid lika mysigt. Även om jag blev rätt arg både igårkväll och imorse för att jag blev storspöad i NHL. Men ja, får bjuda på de, pojken min blir ju överlycklig över alla tusentals snygga mål han gör........

Nu sitter jag pch försöker göra lite skolarbete men det går inte alls. Isätllet läser jag alla möjliga bloggar och dessutom har Cosmo kommit i brevlådan så det blir att läsa den också. Annars så har jag träning ikväll och efter den blir det nog bara att ta det lurre :-)



Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: random

tur att emil får vinna nån gång...hahahhhhhahha

2009-03-19 @ 23:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0