Vi tar vårt pick och pack mot nya höjder.

Igår skrev jag klart mitt CV och idag har jag varit arbetssökande ! Får väl se om det blir något napp, men jag har fortfarande tre möjliga ställen kvar, kan bli bra det här. Förhoppingsvis, annars vette gudarna vad jag ska ta mig till ; )

Jag och Emil hann också med några NHLmatcher sådär på kvälkvisten igår. Jag fick även göra mitt eget lag, med rosa tröjor, för er som är intresserade ; ). En annanspaj bakade vi också och det satt inte helt fel i magen satt' säga. Det blev faktiskt en mycket god en, nästan lika god som pojken min : )

Nu är jag med Bella och vi ska snart ta vårt pick och pack över till Stinas slott. Blir att basta, bada, äta onyttigt, snacka och tjaaa...sånt där som tre brudar som vi kan hitta på. Kan inte gå annat än bra, även fast jag är festsugen så att jag nästan spricker. Det blir fest nästa helg istället helt enkelt, för imorgon finns det inte en chans, Robinson på TV. Går inte att missa !  


-07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0