Pengar rullar in som det ska det går bra nu.........


Snart är det middag, jag håller på att förhungra(?) i magen min. Annars så var jag på staden idag gott folk. Med isabelle och jag tror jag sagt det förr, men när vi shoppar tillsammans finns det ingen återvändo, pengarna brinner. Även fast vi båda var så gott som panka och skulle spara det sista vi hade kvar kom jag hem med fyra påsar och isabelle med tre ; ) Tur att våra mammor kan det där med hur man överför pengar ; )

I övrigt kommer jag vara klistrad framför TVn klockan 8 ikväll med emil, mamma och julia. Robison förtusiken ; ) Jag vet ju egentligen inte om det är så bra eftersom jag bara sett ett avsnitt men det kan ju inte ha förändrats så mycket på några år? Upp till bevis ikväll helt enkelt ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0