Ett leende från dig och min dag är räddad.



Två händelser idag:

- Jag ska få provjobba på Vegas. 
Dom ringde idag och frågade om jag ville komma och provjobba imorgon. Sa vilka kläder jag ska ha och vilka skor och jag är ungefär superglad. Det är ju inte alls säkert att jag får jobb, med tanke på att det säkert finns mer erfarna som sökt jobb där, men kanske! Ett kanske är bättre än inget och jag hurrar lite här för mig själv : ) ´

-Min väska blev invarderad av myror
Hos Emil har dom fått lite svartmyror nere i källaren eftersom de hare golvvärme osv. Och igårkväll tänkte jag inte så vidare långt utan ställde min väska på golvet. Imorse trodde jag att jag skulle svimma när jag såg hur det rörde sig i hela min väska. Bend det äckligaste någonsin........när jag tömde väskan fullkommligt kryllade det av myror. Urk.


Två händelser ikväll:

- Jag har avslutning med barngruppen
Känns skönt men ändå lite tråkigt. Har haft dom nu i åtta veckor och försökt få de att lära sig klättra och vissa har blivit sjukt duktiga och andra är i allmänhet bara otroligt söta. En tjej har sagt till mig "När jag blir stor vill jag bli som dig Anna". Hur gulligt?

- Emil kommer hit och äter ostbollar
Har blivit mycket översovningar nu senaste veckan, men inte det minsta mig emot! Ikväll blir det nog att äta våra rester från i lördags, ostbollar, slå på någon film och mysa. Funkar bättre än prima i alla lägen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0