Ett liv utan godis men fortfarande fyllt av hjärtan.

Jag är helt död. Var med Kajsa på Box för en timme sedan och kroppen min strejkar fortfarande.
Kanske ett tecken på att jag måste börja träna en aning oftare?
Kanske ska lägga upp ett träningenschema?
Kanske kan jag då bli lite fit tills sommaren?
Kanske.

Om ni tycker att uppdateringen varit lite si och så, kan jag hålla med. Men det blir så när man har en undebar pojke man vill umgås med 150 gånger hellre än att sitta här. Så skyll på han ; ) Måste bara påpeka att vi har hållt vårt godislöfte i nästa tre veckor nu ! Frågan är dock om det gått bakåt eller framåt på gott-gott fronten med tanke på alla popcorn, all glass och alla kakor vi trycker för att hålla sockernivån uppe? Äh, jag känner mig stolt iallafall. Dessutom är väl popcorn så gott som nyttigt(?) 


 

Kommentarer
Postat av: moa-Stina

Hhihi vad kul att ni for dit tillsammans ändå :)

2009-05-07 @ 22:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0