Järngänget.

Nationella engelska....någon som det gick sämre för än vad det gjorde för mig? Tror inte det finns en själ där ute som kan svara ett ärligt ja på den frågan. Besviken är bara förnamnet. Men ingen depp för det ikväll blir det:
 
>Grillat med brudarna. 
Camillas mamma har varit en guldstjärna och köpt mat och efterrätt till oss, så ikväll blir det att kalasa på de smaskigheterna. 
>Twilight står också på schemat
,eftersom Stina eller camilla (kom inte ihåg vem) har köpt DVDn. Jag är ungefär den enda tjejen i världen som inte sett den filmen, men jag tänkte vänta och först läsa böckerna. Äh så töntig får jag tydligen inte vara, idag blir det Twilight-premiär i soffan!  
>En sväng förbi Evelinas nya lägenhet.
Jag är ungefär så avundsjuk att jag snart sprängs och när jag ser den blir det väl förmodligen inte bättre, men det finns inget val. Den måste inspekteras ; )


mästergrillare^


Kommentarer
Postat av: camilla

HAhA jag glömde ju efterrätten ! :(

2009-05-09 @ 23:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0