Man får vara som man är.

Valborgs igår går lätt att beskriva med ett ord - KING

Kvällen började hos mig med göra-sig-i-ordning-party hos mig. Stress kan ju beskriva den timman. "Var är min mascara?" "Är det här din eller min ögonskugga?" "Strumpisarna har ju hål!!" och så vidare! På Tatung mötte vi upp grabbarna och beställde in underbar mat.

Blev bil och buss till Byske när maten lagt sig fint i kistan. Bil för vissa lyckligt lottade och buss för andra! Jag och Tina fick ansvaret att fara till maxi och fixa chirre och frukost också! När vi kom till Byske var klockan runt nio. Och då blev det lite sånglekar och spel och sådant. Det rullade in himla massa folk där ett tag men det var bara trevligt ! Kvällen slutade bra för dom allra flesta och för någon lite värre. men en HELT klart skitkul kväll !!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0