AMEN NÄR MAN HAR LITE ATT GÖRA EN TISDAGSMORGON:

1. Tre ord varför du sist spydde? - magen mådde ej OK
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – den är inte 8.00 ännu
3. Vad gjorde du för 30min sen? – såg Vakna med the Voise
4. Vad hände dig 1995? – fyllde 3 år och klippte av mig håret på dagis tillsammans med Nina
5. Vem fick dig att skratta senast? – emil tror jag minsann 
6. Vilken färg är din borste? – black
7. Vad köpte du sist? – godis fron coopsan
8. Vilken färg har du på din tröja? – svart, as usal
9. Var förvarar du dina pengar? – i en byrålåda, i ett kuvert och på banken
10. Hur var vädret igår? – hurvigt och blåst nanting
11. Vad ser du fram emot? – HELG
12. Snarkar du? – ingen har klagat
13. Vad är 15? – moppegrabbar
14. Vilken skostorlek har du? – 36
15. Vill du klippa dig? – vill och vill, men jag måste ja...
16. Är du över 25? – inte direkt
17. Pratar du mycket? – kan hända
18. Kollar du på O.C? – alltid förut, måste typ sätta mig och se det ikväll.
19. Har ditt namn ett ”x” i det? – njae
20. Känner du ngn som heter Steve? – nope
21. Hittar du på egna ord? – alltid, speciellt på engelskalektionerna
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – ibland, fast inte värst inte
23. Vad har du för mobil? – sony ericsson, en sån man fäller upp
24. Vem ringde dig senast? – isabelle
25. Biter du på naglarna? – INTE NU, har för en gångs skull obitna naglar
26. Har du lockigt hår? – äckligt vågigt
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – fortfarande ett mysterium
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – emil är bra, isa är bra, stina är bra, många är bra!
29. Hur många gånger har du svurit idag? – inget alls, vad jag kan komma på 
30. Vilket ord säger du ofta? – amen (fast inte gudsligt eller vad man säger)
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – det ska jag
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – emil
33. Vad borde du göra nu? – fara till Campus
34. Har du något smeknamn? – har alltid velat ha men aldrig fått något
35. Sover du mycket? – helt OK
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor – män som hatar kvinnor
37. När var du sist ute? – yesterday
38. Har du gråtit idag? – det har jag inte
39. Är du en glad person? – nästan alltid
40. Har du roligt nu? – inte värst roligt nej
41. Vad äter du helst? – plankstek
42. Vem var du med sist? – emil
43. Pratar du i sömnen? – inte vanligtvis
44. Vem kramade du sist? – pappi
45. Nämn den bästa personen – finns på tok för många
46. Tycker du om någon just nu? – jada
47. Vill du flytta? – till egen lägenhet JATACK
48. Hur ofta borstar du tänderna? – 2 gånger per dag
49. Är du egoist? – alla är vi väl lite egoister, men inte farligt mycket
50. Gillar du att bada? – kan alltid doppa mig, men långa bad är inget för mig
51. Skrattar du åt allt? – åt mycket åtminstone
52. Vem får dig alltid att skratta? – isabelle
53. Gråter du när du tittar på filmer? – men OM jag gör
54. När grät du senast? – förra veckan, eller bara nån skvätt till någon film i helgen kanske?

Kommentarer
Postat av: emil

Vad menar du med att du inte har något smeknamn?

Kallar dig , fetto, tjockis, äckel och diverse hela tiden !

2009-09-29 @ 15:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0