THIS IS MY DAY - WHATCH OOOOUT!

Den här dagen har bara varit för BRA för att vara sann! För det första kan man ju bara ta sig en titt ut genom fönstret? Annars så vaknade jag helt otippat av mig själv imorse (hur underbart är inte det på en skala?) och var på kursen om Ansvarsfull Alkoholservering (som jag nu lärt mig att den heter...) och tiden sprang i iväg till en god lunch och sedan ett tidigare slut än väntat! När jag går på stan med Hillevi efteråt, så ser jag att ett par av skorna jag sökt (och som varit totalt slut i lager) hänger fint bland skorna på H&M i just min storlek? Att jag sedan får skorna för hela noll öre, tack vare mitt presentkort satt HELT OK! När det sedan klickar till i min mobil att min studentklänning landat på ICA Kvantum (OCH att den sitter EXAKT som den skulle) kunde livet inte känns mycket bättre PÅ RIKT!!!! Dessutom, som grädde på moset, vann jag just över lillsis i backammon!

THIS IS MY DAY PEOPLE




Kommentarer
Postat av: julialalala

jag LÄT dej vinna..

2010-04-12 @ 18:12:41
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0