NR. 7 - MIN BÄSTA VÄN



MOA-STINA JUDITH LINDSTRÖM

Egentligen så är vi väldigt olika, men precis som salt och peppar, kiss och bajs, svart och vitt eller ont och gott vore vi ingenting utan varandra. Och det var redan för omkring 10 år sedan vi kom underfund med det, vilket jag med ord inte kan beskriva hur glad jag är över. Vi har gjort det allra mesta tillsammans, vi har rest till 8 länder ihop, varit på otaligt många fjällsemestrar, hittat kondomer på mobackenbadet, bakat för många kladdkakor, fått 'små banditer' i trosan när vi skrattat, ätit gigantiska pommestallrikar på Dallas, skämt ut oss, pluggat stenhårt till hemska högstadieprov, mimat fint till 'våra låtar', köpt vår första bh, sovit över hos varandra veckor i sträck, vi har helt helt enkelt vetat A-L-L-T om den andra. Det är kanske inte därför så konstigt att det har varit fruktansvärt T.O.M.T utan henne nu när hon varit på andra sidan jordklotet.

MEN om precis en halvtimme träffas vi på, vår före detta kärlek, Dallas. Och det bästa av allt är att trots att vi varit i helt olika världsdelar i två månader och knappt prata, kommer allt vara precis som vanligt. Våra munnar kommer gå, skratten kommer att ge oss magmuskler och planer kommer smidas. Vi kommer att vara vi - röd&blå, du&jag - oskiljbara.


Kommentarer
Postat av: Judit Moa-Stina Lindström

Kunde inte sagt det bättre själv. Vi är för underbara tillsammans! <3

Älskar dig min bästa vän, trots att du inte vet att mitt andranamn Judit kommer före mitt dubbelnamn och att det inte stavas med "h" i slutet ;)

2010-12-09 @ 01:09:30
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: anna

Skyller på att jag bara kallar dig bästis=] hahaha, förlåt (A)

2010-12-09 @ 15:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0