PLANERING I MITT HJÄRTA.

Kommer få ett så förbannat bra 'jullov'....trots att jag bara är ledig sammanlagt en vecka. 'Lovet' drar igång med personalfest/lilla-julafton på Los Pepes. Sedan är det JULAFTON, vilket kommer bli lika bra som varje år, trots att vi bara är en liten skara i år. Annandagen kommer spenderas på S8 dansgolv med resten av Skellefteå och jag är üpertaggad. 29 december är det återigen S8 som gäller men denna gång är det personalfest och med tanke på hur lyckat det blev förra gången är jag inte orolig!! Dagen efter går bussen mot Hemavan för att fira in det nya året där. För att inte glömma den 2 januari då jag och älsklingen har två år tillsammans ♥

Som sagt; Jullovet kommer bli G-R-Y-M-T!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0