EN HELG MED ETT LUGN UTAV DESS LIKE, GOTT FOLK!

Jag och Emil vaknade redan runt 10.00 imorse, dygnsrytmen är återställd! Men för det har vi inte rest oss ur sängen förrän kring tre, PRISION BREAK har nämligen stått på schemat och jag har varit nära att svimma/kissa i brallan/kräkts för att jag varit så nervös........För ett tag sedan har Emil fått skjuts hem (han fick permission för att se hockeymatchen!!!) och jag har, mer eller mindre, hunnit fixa väggarna i mitt rum AWESOME! Ikväll blir det en lugn kväll med cheesballstävlingar tillsammans med älsklingen. Behövde verkligen denna sköööna/viiita/myyysiga helg för att reparera mig sedan denna üperstressade vecka passerat! 
 



AMEN så här kan man väl få se ut när man S.T.O.L.T
försöker visa upp sin foton-från-2009-vägg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0