SKITTREVLIG KVÄLL. SKITKUL NATT. SKITMYSIG DAG.

IMPULSIV är det ord som beskriver gårdagen bäst. Först stressade jag iväg till brudarna för att käka och TAGGA, men planerna hann ändras och dom skulle inte längre festa. 100% beslutsångest för min del, men det blev att fara iväg och fira Kajsa (GRATTIS!) och det ångrar jag inte en sekund!!!! Inte förrän 05.00 slutade kalaset och KUL var bara förnamnet! På väg hem blev det ändrade planer IGEN och kl. 07.00 satt jag i bilen påväg mot Lollos stuga! Planerna var att köra skoter och grilla men med tanke på att termometern stod på - 25 och vi inte kunde få upp en brasa (trots flitiga försök i över en timme.....) valde vi att grilla marshmellows över värmeljus och steka pinnbröd i stekpannan! AMEN det är sååå den ska vara!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0