FINA DAGAR SUSAR FÖRBI.

Internet besämde sig för att sluta fungera någongång i förrgår och med bara mig själv hemma fanns det inte speciellt mycket att göra förutom att hoppas på att det skulle komma några små pysslingar och laga det. Inga pysslingar kom, men mamma och pappa anlände från Haparanda och löste problemet genom att slå på och av rotern. Inte svårt alls. Älskar att jag är så fruktansvärt  teknisk..... 


 
I förrgår gjorde jag inte ett skvatt för världen - återhämtade mig efter lördagens bravader om man säger så! Igår tog jag och Bella oss däremot iväg för sol och bad (ja, solen var bakom moln hela dagen...) på Vitbergs. Som alltid ska vi såklart planka in genom att hoppa över stängslet GILLART! Inatt hann jag även med världens skönaste inlinestur med Anna, Malin, Jenny och Jullan för att sedan avsluta kvällen hos Malin med gofika vi fått inne på Wallins. Hur gott? Idag lyser solen, av och till iallafall, och mest troligt blir det boviken med ett gäng tjejer nu på ett tag! Och ikväll kommer Emil hem från stugan♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0