MINA FINGRAR ÄR 'ON FIRE' IKVÄLL ALLTSÅ....DET VILL SÄGA; JAG HAR INGET ATT GÖRA OCH KAN INTE SOVA SÅ BRA NÄR JAG ÄR SJÄLV.






Jag har garanterat jobb på Vegas i höst. Men 'the BIG question': Är det vad jag vill? Efter kvällen känns det verkligen rätt då jag och Malin mer eller mindre låg på golvet och vred oss av skratt. Och när vi just torkat glädjetårarna och lugnat oss, faller vi ihop igen då en gäst frågar var toan är och vi gör exakt samma gest samtidigt.....Jag tror vi var trötta. Väldigt trötta. Men det BARA gillas! Nej, nå mer framtidstänk än att jag ska upp 09.00 imorgon hinns inte nu. GODNATT.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Det är klart att du ska! :) vi får åka någon dag då både du och jag är lediga :)

2010-07-16 @ 15:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0