MIDSOMMARDAGEN



Den enda bilden
jag kan bjuda på från vårt midsommarfirande än så länge. Men jag kan ärligt säga att trots ett fett blåmärke på rumpan, femtioelva myggbett, kraschade utemöbler och en helvetes städning är jag nå grymt nöjd! Vi åt gott, vi dansade runt midsommarstången, vi lekte lekar och helt enkelt hade det GÖTT! Med tanke på att de sista for vid femtiden imorse och att jag städade hejvilt i dryga timmen därefter var jag rätt pigg när jag vaknade upp 11.00 då föräldrarna släntrade in genom dörren......

Men trots mina ynka timmars sömn så befann jag mig kanske inte pigg, men åtminstone glad, i tid till personalfesten ikväll som var üpertrevlig! Jag avstod dock från det mesta av alkoholen och höll mig till 'det vita guldet' (vet inte om mjölken var lika dyr som på Olles i Stockholm, men glasen var fyra gånger större....jag tror att det är tur att det är Vegas som får räkningen!!!). Nu har jag totalt kraschlandat i sängen och längtar till imorgon då jag endast ska röra mig mellan soffan, kylskåpet och sängen!

Kommentarer
Postat av: REBECCA

duuu, jag ska till skellefte nästa helg!:D

2010-06-29 @ 22:50:03
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0