NU: SOVTIME

Jag är nå GRYMT TAGGAD på imorgon. Känns som att inget kommer att gå fel och vilken pang-fest det ska bli!!!! Midsommarfirandet dra igång redan kl. 11.00 hos Amanda (just nu, och förmodligen även imorgonbitti ångrar jag den tidiga uppgången, men när vi stressar runt som tokar där vid 4tiden känns det nog helt okej att vi försöker vara tidspessimister!) så jag borde sova NU. Kom för ett tag sen hem från Olles som jag crachade efter jobbet, men nu blir sömnen av! TJING!
 


Plockar upp dig 10.40 imorgon, pluttan!!


Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

YES JAG SITTER REDO! :D:D

vi ska verkligen ha en kanonkväll tillsammans! :D<3

2010-06-25 @ 10:03:28
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0