VARNING FÖR: KLAG-G-AA-AA-N-DE-EEE

Jag KRÄKS, bokstavligt talat K-R-Ä-K-S på Engelska C cambridge. Varför valde jag ens det? Vill bara gräva ner mig UNDER JORDEN när jag tänker på att det är det vi har vår första/enda lektion imorgon och för att inte tala om hur mycket jag vill skjuta uppgiften vi har till fredag (som det inte finns en chans att jag kommer hinna göra eftersom jag istället väljer att jobba).

OCH tror ni inte att min dator har fått en SPRICKA i skärmen. Jag skyller på Emil, för det var han som hittade sprickan, han däremot tror att det var jag som gjorde det när jag klumpigt nog råkade ställa mig på datorn........

(UPDATE: DET ÄR TYP INTE EN SPRICKA PÅ RIKTIGT WIHOOOO!!!!!)
 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

HAHAHAHAH det är faktiskt coolt på riktigt :o

SAKNAR DIG SJÄLSFRÄNDE?

2010-03-05 @ 10:07:56
URL: http://bellabullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0