TÄNKTE BARA FLIKA IN ATT JAG FÖRMODLIGEN ÄR DEN LYCKLIGASTE FLICKAN I VÄRLDEN. NEJ. UNIVERSUM.


Jag
har den allra underbaraste/finaste/knasigaste pojken på hela planeten.
Jag tjänar lite för bra för att tycka att mitt jobb är så himla roligt som jag gör.
Jag bor nu på Köpmangatan 16B tillsammans med den där perfekta pojken.
Jag har lite för underbar familj.
Jag hinner knappt umgås med mina vänner - men jag älskar de så förbannat mycket för att de finns.

Liten kort 'update' om mitt liv. Och fan vad bra jag mår. Önskar dock att det fanns minst 8 dagar i veckan och  att ett dygn var uppemot 34 h istället för ynka 24 h. Hinner inte med allt jag vill, men när jag får ordning på personalen och vågar lämna Los Pepes mer än 2 h i taget...då ska det hinnas med mer. Sedan får vi, i början på nästa vecka, 
ää-nnnn-t-l-i-gee-en internet till läggan (lovar nått inlägg mer/månad då...). 
 



♥♥♥


Kommentarer
Postat av: moa-stina

Så glad jag är för din skull! :D Kan knappt bärga mig tills jag får lägenheten!

Förstår att du är himla lycklig! Allt flyter på underbart!

Puss på dig gumman min! Vi syns om några veckor! PLANERA FEST DEN 10 el. 11 december nu!!! VÄLKOMMENHEMFEST HOPPAS VÄNTAR PÅ MIG!

2010-11-12 @ 13:43:16
URL: http://moastinaoantonsresedagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0