IDAG KÄNNS DET PRECIS SOM ATT JAG HAR ALLT DET DÄR SOM ALLA DRÖMMER OM.


Det är popcorn över precis HELA min säng, vilket kanske förklarar vilken tjock och riktigt mysig dag jag och min baby haft! Egentligen hade vi inte tänkte pallra våra rumpor så mycket som utanför huset, men det blev en tripp mot Solbacken för inköp av en micro och lite småtjaffs till lägenheten. Tänk att det bara är drygt 1 månad kvar nu, ynka 35 dagar!! När vi lika var ute med bilen så lånade vi även nyckeln till lägenheten, bara jag och Emil, och gick dit och kikade på det nya golvet, planerade inredning och ja, allt kändes bara så RÄTT. Älskar den här dagen. Älskar den här helgen. Älskar den här känslan som springer runt i kroppen. Undra om jag kommer kunna somna överhuvudtaget ikväll? 
 


SUNTAN/RESTRESA IMORRN BLEKFISAR?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0