OOOOM JAG LÄNGTAR!!!!!!!

1 november (förhoppningsvis  - beror på hur snabbt gubbarna jobbar) kommer jag ha EN EGEN LÄGENHET. JAG - LÄGENHET!?!?!?!? Känns på riktigt huuuur u-n-d-e-r-b-a-r-t som helst; en söt liten 1a på 25-30 kvm, jävlart mitt i stan för en hyra som "även jag skulle kunna betala" - sagt av min lillasyster 14 år. Skälet att jag får den så sent är för att den håller på att renoveras, inte dåååligt! Det blir visserligen jag som står som hyregäst, men Emil kommer också mer eller mindre flytta in. ÅH, kommer bli amazing/awesome/fantastic och alldeless underbart tråångt. MEN VI GILLART!

Jag tror jag aldrig har längtat till hösten (längre in på hösten) så mycket som i år. Som jag läste i Norran för någon dag sedan: Antingen är hösten 'höstrusk' eller så är det 'höstmys' - och för mig är det banne mig HÖSTMYYYYYS PÅ G!!!!!! 



Kommentarer
Postat av: EMIL STENVALL

men säg inte att du har börjat om med den här pinsamma fjortias saken att fläka ut sitt liv på internet för att få uppmärksamhet?! Skriv dagbok...

2010-09-08 @ 13:00:06
Postat av: määändzz

OOOOH SATAN!

BRA JOBBAT, HJÄLP VAD ROLIGT!!

2010-09-08 @ 16:14:29
Postat av: Josse

ÄNTLIGEN HAR DIN BLOGG FÅTT LIV!! ;)

Skitroligt med lägenheten också, längtar efter dagen jag kommer att få se hur fint ni fått det =)

KRAM gumman :)

2010-09-08 @ 17:50:09
URL: http://jossseforsberg.blogg.se/
Postat av: Therese

Verkligen kul att du är tillbaka, och grattis till lägenheten :D

2010-09-09 @ 21:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0