MYSIGA NÄTTER

Jag och Emil har ett problem. Eller snarare Emil HAR ett problem och jag ÄR problemet......Då jag sover som bäst (och vi kan tillägg att det är 6 av 7 dagar jag gör det) gör jag inte som resten av Sverige och 'sover som en stock' utan jag 'sover som en marathon-löpare/boxare' - det vill säga jag sparkar och slåss som om det handlade om mitt liv varje natt och stackars Emil blir slagkudde.

Därför har han kommit på den briljanta idén med en madrass under sängen som han kan ta fram och lägga sig på då jag kämpar mina krig under dygnets mörkaste timmar. MEN jag h-a-t-a-r denna madrass - varför vet jag egentligen inte - men blir alltid så ledsen när jag vaknar och ser min lilla pojke ligga därnere på golvet istället för med mig. Så har jag bestämt att testa en ny lösning (minst lika obekväm för Emil men...) och det är en hopfällbar säng. Då sover han ju precis bredvid mig och har bara utökat vår lilla 120-cm-säng med en 90 cm till! BLIR AV!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0