TJI FICK JAG...

FYFAN!!!!!!!! För första gången sedan dagis (aka. smittzon nr. 1) har jag M-A-G-S-J-U-K-A...........Efter en shoppingrunda med mamma på solbacken kände jag hur illamåendet ville döda mig, men envis som jag är ska jag ju självklart till jobbet ändå. Krigar mig dit med tankar att jag inbillar mig och att frisk luft var det enda som behövdes i bakhuvudet. Hann vara på jobbet i á fem minuter innan jag bokstavligt talat blev hemskickad med kommentarer som 'kom inte nära mig' och  'du är ju blekare än likblek' klingande efter mig. Den korta vägen hem har aldrig känts så lång då jag var tvungen att stanna, andas och hålla tillbaka det som ville upp för att slippa pinsamheten att lägga en pizza mitt på torget.

Väl hemma vill ni nog inte veta hur det gick.........ska försöka glutta på hockeyn, men får se om det blir i fåtöljen eller vid toan jag spenderar kvällen. Hoppas ni mår bättre än jag!!!!!



Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

FYFAN NÄMN INTE ENS MAGSJUKA! Blir typ sjuk av att bara höra! nemen.. jävulst rädd att själv bli sjuk å inbillar ju mig själv att jag kanske mår illa osv... Men jag ska iallafall vara frisk imorgon!

Krya på dig gumman! Puss ::

2011-04-07 @ 21:07:02
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0