11E BILDEN: En person du kan berätta allt för.



I över 10 år har du funnits vid min sida redo att lyssna och att trösta mig, men även att prata och bli tröstad. Vi har helt enkelt  varit där för varandra i vått som torrt och du vet det allra djupaste hemligheter som jag har, precis som jag vet dina och precis som vi har många hemligheter tillsammans. Jag visste inte att det var med dig jag på 'Skellefteåfestivalen' skulle dela mitt viktigaste brythjärta någonsin, men det var det. För du har i många år varit min andra halva och på dig litar jag mer än någon annan.

Bara ett samtal bort, som alltid♥


Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

missade nog detta inlägg då du la ut det.

Himla fint skrivet, och du vet att jag älskar dig precis lika mycket tillbak! jag är alltid, alltid, ALLTID bara ett samtal bort, i vått & tort!

2011-04-18 @ 23:54:21
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0