ALLA FREDAGKVÄLLAR ÄR INTE LIKA KUL......

1  Jag är inte på Mollys ikväll som typ hela Skellefteå.
2  Efter att ha jobbat 10 timmar lägger jag mig inte och glor på 'Vänner' som jag helst av allt vill, utan väljer av någon outgrundlig andledning just denna fredagkväll till att storstäda lägenheten. Varför?
3  När jag tvättar bort sminket börjar blodet från näsa spruta (så jag tvättar mig i mitt eget blod.....) och slutar inte på närmsta timmen. Har blodat ner alla handdukar i lägenheten. Fräch_tjej_92.

Ska passa på att försöka somna nu innan blodet börjar droppa igen......
 


Här äcklas Finn av mitt näsblod förra fredagkvällen.
Jag har rätt stabil näsa på vintern som blöder typ en gång/dag....


Kommentarer
Postat av: MoM

Men lilla rara gumman...jäkla näsblod...om det inte ger sig får du fara upp på akuten medans det böder så får de bränna blodkärlet...har gjort det och har inte blött en gång sen då!

2011-02-05 @ 11:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0