MAN FÅR NYA VANOR, NYA RUTINER. MEN DET GAMLA KOMMER ALLTID FINNAS KVAR.


Emil sover hemma på korngatan ikväll, och jag helt ensam i lägenheten. Och nu märker jag hur mycket jag ändå saknar att sitta och tjattra på msn med pöjken (visst, vi brukar göra det då båda är i lägenheten, men då ritar vi bara bajshögar till varandra/försöker klå den andra genom att säga fula ord. Moget, jag vet!), det är himla mysigt trots allt att bara skriva av sig lite tjoller och kärlek. Och kanske lite töntigt att typ sakna varandra efter några timmar? Aja. Nu ska jag slå i gång älskade Anna Phil och förmodligen somna framför det. Gnight.



Hotellet vi kommer bo på. OTAGGAD JAG ÄÄÄR!!!



Kommentarer
Postat av: Nina B

Ser supermysigt ut.Hoppas ni får det lugnt och skönt på varmare breddgrader.Skulle inte kännas helt fel att emigrera nu i den här svinkylan.

2011-02-23 @ 08:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0