FINA SÖNDAG.

Har haft en perfekt söndag. Började med lunch på Wayns med Alejo och Jenny och avslutades här hemma med älsklingen framför 'Luftslottet som sprängdes'. Där emellan hann jag och Emil även hem till Lund 107 för go' middag och kladdkaka framför allas älskade Solsidan. Saknar allt att bo i Lund ibland, men mammi skickade iallafall med alla ingredienser som behövs för kladdkaka så jag även kan baka det här i lägenheten. Hon är för söt♥

Annars så fick jag svar på vem jag fått min 'bottenlöshet' av (både på jobbet, av vänner och Emil får jag gång på gång höra 'hur orkar du äta det där OCKSÅ?!?!?') då både jag och pappa först vräker i oss middag, sedan massa kladdkaka och sedan, när alla andra dör lite granna av mätthet, trycker vi varsin popcornpåse.......


Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0