VÅR BUSSCHAUFFÖR, VÅR BUSSCHAUFÖR DET ÄR EN MAN MED GLATT HUMÖR!


Något jag verkligen saknar (förutom mamma, pappa och lillasyster) med att bo mitt i skogen är, tro det eller ej, att åka buss. Jag har åkt buss till skolan från att jag började förskolan tills jag tog studenten 11 juni. Det jag saknar är väl inte direkt att stressa i sig frukosten för att inte missa bussen, att stå och frysa vid hållplatsen eller att då det är sovmorgon måsta komma på tok för tidigt till skolan. Det jag längtar efter nu så här i efterhand är att sitta de där 20 minuterna, titta ut genom fönstret och bara skruva upp musiken högre och högre ju fler folk som stiger på. Faktiskt en ganska skön start på morgonen!
 


Bussbrudar på väg mot Vougga!


Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

jag äääälskar att åka buss :]

2011-01-20 @ 11:36:15
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0