19 JANUARI

Morgonen började med att jag kämpade med att få fast exakt 20 st ljus på tårtan (lättare sagt än gjort, mina vänner) för att sedan överraska 20-åringen med födelsedagsfrukosten på sängen. Kändes lite konstigt att helt SJÄLV sjunga 'jag må han leva'....jag med min fina sångröst brukar oftast mima och låta resten av familjen stå för skönsången! Men han har då inte fått tinnitus än så länge, det han dock hunnit med är en sväng på Systemet och jo, nog är han väl bra stolt alltid (och jag avundsjuk).

Nu ska jag locka håret och klä på mig något annat än jobbkläder. Det blir nämligen smörgåstårta till middag på Korng. idag och det skulle jag inte för allt i världen tacka nej till. Så pass på - nu blir det lockigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0