EN GRYM RESA. EN GRYM HELG. EN GRYM NYÅRS!!!!!

Kvällen innan hade jag och Isabelle varit så negativa mot denna resa att jag trodde nästa vi skulle skippa den totalt. Vi hade inga kläder, visste inte hur håret skulle fixas, hade glömt köpa det ena och det andra, hade inga biljetter till hotellet, trodde att stugorna låg alldeless för långt från civilisationen och ja, nämn något vi inte klagade på så gör ni det förbannat bra. MEN OJ så fel man kan ha! Denna resa gjorde min nyårshelg till den bästa i mitt snart nittonårig liv. För att inte beskriva det för internt tänkte jag att jag skulle göra en lista, men det blev den mest interna listan någonsin:

♦ Alla tolv av oss vet definitivt vad ordet TRYCKA chips betyder
♦ 'En trappa upp' levererade
♦ Ordet bakis har nu tagits till en ny nivå
♦ Springa runt stugan baklänges och barfota är ingen hit
♦ För mycket dans på stolar/bord
♦ Att försöka bjuda vakten på en förbannat äcklig drink lyckas sällan
♦ Efter mitt, isabelles och elins stänga-in-oss-i-stugan-tjejsnack har vi INGA mer hemlisar
♦ Vi är rätt vältränade som åkte två åk för att sedan krampa i benen
♦ Emils alla tal
♦ Man kan använda vad som ligger närmast då toapappret tar slut
♦ Meningar som 'jag ska fisa dig i ansiktet' & 'du ska äta mina snorkråkor' har förekommit på toook för ofta
♦ Machosallad
♦ Att sno kundvagnar från ICA för att vi är för lata för att bära
♦ Runda 1,2,3,4 (sedan tappade alla räkningen) med jägermeister-shots
♦ Randoms som vandrar in i stugan och genaste blir med i leken 'Tingeling kan tåget gå'
♦ Basse vet hur man dansar på efterfester
♦ Dricka drinkar från bordet är numera standard
♦ Att vi lyckas fira in det nya året/tolvslaget TRE gånger gjorde absolut ingenting




















age" src="https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/397175/images/2011/dscn5600_125300171.jpg" alt="" />





























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0