LONDON BABY!!!

Att beskriva London är minst sagt inte lätt då det var den mest intensiva helg jag någonsin varit med om (och förmodligen någonsin kommer vara med om) så jag gör det simpelt och skriver en möjligtvis lite för intern och lite för lång lista på våra upptåg:

◊ Försenat tåg vilket ledde till mardrömmar om bland annat missade flyg.
◊ "Tågen tutar ju för att en älg står på rälsen"
◊ Flygrädd Josefin gav oss rätten att ta ett glas vin.
Försenat flyg gav oss rätten att ta några till.
◊ Landingen som var en nära-döden-upplevelse på riktigt.
Blicken som raggar taxichaufförer.
K-R-A-M-K-A-L-A-S!!!
Skrattattacker utan någon som helst hejd.
◊ Big Ben (med mitt fina tonfall...)
◊ Fotot i Hyde Park som hade "varit ännu finare med Emil"..
◊ Någon som ville slå till en annan med stekpannor på Serpentine.
◊ Salt och vinäger chips for the win!
◊ Prat om ALLT medan vin, tia maria och breezer klunkades.
◊ Sura brudar under ett paraply i kön till Strawberry Moon.
Tequila som kan göra att vi dansar till fyra på morgonen.
◊ PRIMARK, New Look, Bershka, Dorothy Perkins, Next - KÄRLEK
◊ Att jämföra barn med bajs medan man äter chokladpudding..
◊ Ett trött hejdå då vi inser att vi sovit á fem timmar totalt denna helg.
◊ Vidriga Anna och Äckliga Josefin entrar Stockholm där vi inser att vi fan luktar värre än uteliggarna som skriker 'fina bröst' efter oss.
◊ Efter många om och men landar jag i lägenheten, med inte bara världens bästa pojkvän som väntar på mig utan också en 100-kronors-godispåse!


FANTASTIC FOUR♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-05-12 @ 23:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0