STOCKHOLM I MITT ♥

Fredagkväll hade jag förfest med mig själv på flyget samt flygbussen innan jag möttes av den skrattretande synen av vårt hotellrum - numera kallat råttboet med tanke på dess storlek.....! Men eftersom vi redan bjudit in brudarna till vårt hotellrum blev det häng i hotellkorridoren och där trivdes vi som firrar i vatten (eller ja, som tjejer med gott sällskap och vin!!!) innan Sturecompagniet/White Room fick gästas av oss långt in på småtimmarna! 



När vi sovit ynka tre timmar väntade hotellfrukost och sedan mötte vi upp FINASTE Catte & Emma på Friday's där det blev en hel del catch up och godaste återställaren jag druckit! Lite gomiddag á la Catte därefter och sedan var partyt igång igen! In mot Ambassadeur där vi minst sagt slog klackarna i taket, hällde i oss tequila och levde som att kvällen var den sista!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0