SOMMAREN 2013

Denna sommar alltså. Denna sommar.
 
Sommaren startade när jag slutade uppdatera här, det vill säga redan i maj och vilken kickstart vi fick i och med norska nationaldagen; en fyra-dagars-konstant-fylla med så mycket galenskaper att jag hoppas att Gud blundade. Och denna helg var bara startskottet på hela kalaset som i folkmun kallas sommar!!! Att berätta om allt som hunnits med skulle på riktigt bli en roman och även om jag älskar att skriva känner jag att jag inte riktigt har varken tid eller ork till det projektet. Men jag tänker att jag lägger upp lite vad jag haft för mig månad för månad här så jag senare, någon iskall vinterdag, kan kika och längta tillbaka!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0