I'm bored that's all.

Kan skolan ta sig??????????????
just nu känns det som att det är skolan som förstör allt, alla mina dagar spenderas där och eftersom det bara suger energin ur kroppen pallar man typ inte göra något om kvällarna. Nej. tacka vet jag helg. Imorgon ska jag umgås med några. måste bara slå ett samtal till camilla och höra så att det blir något och sedan på lördag blir det kanske stugsista (?) i byske. hoppas helgen bjuder på lite mer action iallafall. annars börjar jag typ gråta. Men nu ska vi inte vara alldeless för sura. nog är det mysigt att vara hemma åde bara det att jag gillar lite fart och fläkt. nu ska jag chilla vidare I guess.



Gröna lund. Fritt fall. sommar 2008.



 


Kommentarer
Postat av: Ronnie

Det där är en rolig åkatraktion ;) fritt fall...

2008-08-29 @ 06:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0