Tought the sunny days where over.

Ska snart på matfesten med isa, reb och sanna. Blir först det och sedan hem till isa för att se oc. åh jag gillar verkligen oc men jag blir som så arg när det inte är summer & seth, ryan & marissa. Saker man få stå ut med gissar jag. Förövrigt är det sol ute? Jag får typ hjärtattacker. men det har ju såklart regnat idag så det är lugnt. jag har fått min dos av regn. funderar på om jag hinner se ett desperata avsnitt innan matfesten(?) reb och isa ska ändå gå dit så jag borde hinna hehe. jag är inte beroende. Kyss /A


Kommentarer
Postat av: ronnie

Oc måste vara dagens beverly hilsl eller vad? inte för att jag har fölljt nån av serierna HAHA! Men ni verkar lika galna i OC som tjejerna var i 90210 när jag var i er ålder 0_o

2008-08-22 @ 23:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0