I've got nothing better to do.



DIG
:
1. Hur lång är du? sisådär 161,5 höhö
2. Vad vill du bli när du bli stor? lycklig och gärna miljonär tack
3. Vad pluggar du? Andra året på samhällssssss
4. Har du långt hår? Det har typ speedat på sistone så jag har ändå hyfsat långt
5. Vilken hårfärg har du? TYp brun och lite orange
6. Sminkar du dig? Nästan every day
7. Använder du läppsyl? Ibland blir jag beroende men just nu använder jag det inte så ofta
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vittrosa och svart
9. Har du kysst någon idag? nope

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? Ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda är faktiskt lika bra, utan tvekan
3. Hur många syskon har du? En plutt till lillasyster
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? "Jag går uppstairs"
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Våfflor....vilket är det enda han kan laga, men goda är dom.
6. Hur många ställen har du bott på? 2. Bodde bervid icakvantum tills jag var ett halvår sedan dess har jag bott här.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Variera
8. Vilken familjemedlem är snällast? det är också olika från dag till dag

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? stina yesterday
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? icebelle
3.Har du kysst nån kompis? klart
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? nej kan jag väl inte påstå
5. Vem har du varit kompis med längst? Nina var min första bestmate.
6. Vem känner dig bäst? Stina och isabelle.
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? haha jadu. beror väl som på....
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? Inte att jag hatade den iallafall.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nja. Inte alls ofta iallafall

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag?
Hade jeans och tröja. Nu: stora mjukisbyxor och stinas mammas tröja.
2. Har du bytt om idag?
ja. Pytte>jeans>mjukis
3. Favorittröja?
För svårt
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Ah beror helt på. Men svart tshirt och jeans funkar prima.
5. Har du gett bort kläder nån gång? såklartt, senaste igår gav jag två jeans till bellzor
7. Har du handlat kläder genom internet? bara från h&m
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? nope
9. Fulaste plagget andra könet kan ha?
finns så mycket.....men när jeansen är tighta och höga och som går in i rumpan fyochblä.
10. Vad använder du för skor?
Olika. Mest mina svart vanliga gympadojs

SKOLAN:
1. Vad heter din skola?
Kaplanskolan
2. Vad heter din favoritlärare? ingen aning
3. Vad är ditt favoritämne?
kanske svenska och idrott och sånt
4. Snyggaste läraren på skolan? min babe hultqvist höhö.......
5. Fulaste läraren på skolan?
nejokej, ljug på förra frågan, hultqvist passar in här.
6. Tråkigaste ämnet? matte
7. Har du skolkat mycket senaste året? typ inget
8. Hur tar du dig till skolan? bike eller buss

Jag:
1. Är singel: yep
2. Är rädd för att bli övergiven: Klart
3. Svär ofta: höhö för ofta kanske
4. Sjunger i duschen: typ jämt
5. Är en morgonpigg person: Inte på skoldagar
6. Skrattar åt mina egna skämt: kan hända haha
7. Vill ha barn: Jo fast inte på ett bra tag

Har du:
1. Piercingar: Bara my ears, navelpercingen är gone
2. Syskon: lillsis
3. Pojk/flickvän: nope
4. Jobb: skulle inte skada att ha ett men nej.
5. För många vänner: går nog inte
6. Rymt hemifrån: hihi jo
7. Färgat håret: ett x antal gånger ja
8. Bra självförtroende: nja, det är väl inte uselt men inte toppen heller
9. Sagt "jag älskar dig" till någon: klart
10. Varit kär: Jo
11. Gjort något olagligt: ups
12. Brutit ett ben: inte det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0