What a bright sky.

Vi har matteprov imorgon och jag har pluggat såhär >< mycket. Det känns som att matte är något man inte kan plugga till utan det är som bara att hoppas på att man har lärt sig det och att det sitter. Men nu känner jag att jag måste plugga, jag förstår ungefär ingenting av det vi håller på med. De får bli en pluggkväll tonight.

Annars är det bara en ynka vecka kvar sen är det LOV!!!!!!!!!!! Förstår ni så skönt. Ledig hela dagen. Jag kommer hinna med ungefär hur mycket som helst. Lovet är väl som egentligen till för att man ska vila upp sig kanske, men man kan ju alltid vila några stycken tillsammans. Se film och sånt är ju inte speciellt ansträngande om man jämför med skolan.
Jag och Isabelle har planerat in en liten tripp också. Till sundsvall och övik under mellandagarna. Tror ni vi ska shoppa loss eller så kanske(?) Bara det blir av så! Utom det är lovet så gott som oplanerat men det lär det ju bli ändring på så småningom. Nu väntar iallafall skolan!
Pusspusspuss.


summer.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

best friend:))

2008-12-15 @ 16:08:44
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0