jag har väldigt svårt att bestämma mig, hjälp mig:)

Håller på att fixa lite headers. Jag tror att jag ska göra om min design, vetinte hur men ni får väl kika in senare och se om det blivit nån skillnad. Håller även på med Rebecca Holmlunds header, jag tycker den blir jättefin. Men jag är inte helt klar.

Dessutom tänkte jag fråga er om lite hjälp. Förra gången frågade jag om luggen, nu behöver jag hjälp med färgen. Ska jag färga tillbak till ljusbrunt eller färga om den här rödbruna hårfärg som jag har nu=)?

image90  
 image97

vad tycker du=D? Det lutar nästan mot att färga tillbak,

jag har ju som haft den här hårfärgen nu ett tag. Men jag vet inte:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0