Day 2.

Den här dagen bar det av till Borlänge och köpcentret Kupolen. Vilken shoppingdag. En sväng förbi dollarstore var en bra start på dagen, där köpte vi lite smått och gott och hann även ta en hel del pics. Däremot bjöd kupolen på mer. Oj vad vi sprang runtrunt på affärerna, hittade det ena efter det andra och köpte dittan och dattan. Jag älskar bara att gå på stan med isabelle. Hon är precis lika shoppingtokig som jag! Vi testar, fnissar lite, köper och testar igen. Ingen långlunch hinner vi med heller när vi är igång, en snabb yoghurt från ICA blev det idag.







På kvällen färgade vi isabelles år blondare:) Det blev lite gult så vi bestämde att vi skulle färga om nästa dag. Annars tror jag inte det hände så mycket alls. Vi gjorde ansiktsmasker också hehe:)


Roligaste idag måste ha varit isabelles sms till sanna. Hon skulle skriva: Skriv med mig Sanna=* Men det blev: Skit med mig Sanna=*

HAHAHA gulligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0