I will miss you.

Tanten, rektorn, kalla hon vad du vill, svarar inte när jag ringer. Fan också. Då måste vi skjuta upp det, och eftersom jag jobbar torsdag, fredag på rönbäcken går det inte då. Utan vi kommer typ måsta göra det på lördag och söndag eftersom måndagmorgon beger vi oss, jag isabelle och min famlij, till Avesta! Åh jag längtar fast jag kommer sakna min älskling som ligger och sussar brevid mig som bara den=(

Idag ska jag ut och springa med isabelle. Vi ska springa elljusspåret på sunnanå och sedan ska vi till Falkan och ta ett dopp. Det blir härligt värre, men nu måste jag skynda mig för jag ska vara där om tjugo minuter. Hörs senare, ha en bra dag:)



Kommentarer
Postat av: Per

Inget piteå nixpix

2008-07-15 @ 21:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0