Too fast for me.

För ett tag sedan fick jag ett telefon samtal som förändrade mitt liv. Iallafall min natt och morgondag;) Det var nämligen Birgitta, hon vi ska måla hos. Hon sa att imorgon fick vi hemskt gärna komma. Och eftersom vi helst vill ha pengarna innan Avesta högg vi direkt. Därför blev det ingen översovning hos per. Han var inte så taggad på att stiga upp halv sju. Men det är jag. Halv åtta ska jag vara hos isabelle och så ska vi ta våra moppar till jävre. Vilket ligger 5 mil bort. Jag dör. Ungefär två timmar på en liten moppe. Pain in the as. Men allt är värt den kosing vi ska få;) Dessutom bjuder hon, som förövrigt verkar jättesnäll, oss på smörgåsar till lunch, gofika och pizza till middag. Toppen. Vi måste bara hinna hem innan träningen slutar eftersom vi ska ge Ronnuie & Pontus deras presenter! Det blir full gas imorgon som ni förstår så det blir inget bloggande. Eller på kvällen hinner jag säkert slänga mig på tangentbordet och kludda ner några rader om hur dagen har varit.

Nu ska jag nog ta och sova till regnets smattrande ljud. HAHA försök vara mer poetisk anna;) Men först ska jag testa min nya tandborste. Godnatt iallafall.


Perfekt med nytvättade moppar och hela köret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0