The clown inside me.

Nu är jag hemma igen efter ännu en dag på arbetet. Men det är som så roligt att det inte gör nå. Idag har jag stått i kiosken med Yaoska och Krille. Härliga arbetskompanjoner måste jag erkänna. Vi har solat, sålt och haft lite iskrig;) Jag hann även ta ett dopp idag. Med isabelle och cicci. Jag och isabelle körde självklart hennes vattengympa men idag ville jag tillochmed göra den för att få lite värme, så det var kul:) När vi skulle stänga för dagen, då vi hade stängt dörrarna till kontainer ( vilket inte är det lättaste! ) och hängt på det stor låstet kom jag ju såklart på att jag glömt moppenycklarna därinne. Suck. Så vi öppnade upp igen och jag tog mina nycklar och även min saft som jag också glömt. Sedan när vi stängt, låst och just skulle sätta oss på mopparna för att brumma hem kom jag på att även min mobil låg därinne. Klantskaft. Det var bara att göra om hela grejen ännu en gång.




1. Knut på huvudet:) 2. Den osminkade sanningen
3. Mina jobbarkamrater hehe

I övrigt var kvalitén på bilderna galant.....

Kommentarer
Postat av: Ida

och jag som tyckte att bilderna var så himla coola ;) speciellt den första, sådär fint gammaldagsiga :)

2008-07-04 @ 20:28:42
URL: http://idacnilsson.blogg.se/
Postat av: Therese

hihi och gissa vem som badade i havet igår fastän jag sa att det skulle dröja länge? (A)

2008-07-05 @ 10:51:37
Postat av: Anonym

ahaha omg så glad man kan vara.

måste iallafall tacka er för att man fick ha så kul de sista två dagarna på jobbet ! (L)

2008-07-12 @ 17:45:49
URL: http://yaoskahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0