volleybolltunering=)

Sitter i sängen med Wilma och två äggmackor=) Wilma håller på att tigga sönder, gnäller och borrar in tassarna i mitt lår. Aj. Men det är rätt gullligt ändå=] Har just kommit ut ur duschen, efter träning och solariumbesök. Vi hade KM, klubbmästerskap, idag. Man gör så att när man kommer in i lokalen skriver man en lapp med sitt namn på. Man lägger lappen i en viss bunke beroende på hur gammal man är och sedan lottar man lag. Jag fick ett förvånansvärt bra lag! Vi vann hela KM:et!=D Jag kan säga att jag är rätt stolt;)

Före träning for jag till Per, umgicks ett tag, lagade middag, åt och sedan var jag tvungen att fara(A) Men dte var nice. Jag gillar kladdmackaroner hehe. När jag for från skolan till Per haglade det förövrigt, störthaglade. Dom små bollarna attackerade mig typ! Menmen, jag överlevde ju:)


Kommentarer
Postat av: HEHEHEHEHE ( en som du tycker er irriterande ) ;)

Före träning for jag till Per, umgicks ett tag, lagade middag, åt och sedan var jag tvungen att fara(A) Men dte var nice. Jag gillar kladdmackaroner hehe. När jag for från skolan till Per haglade det förövrigt, störthaglade. Dom små bollarna attackerade mig typ! Menmen, jag överlevde ju:)

2008-05-13 @ 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0