The daily special.

Dagens humör: Som lite busig fast ändå slö.
Dagens frisyr: Bara utsläppt. Tråk.
Dagens klädsel: Svart linne, svart kort kofta med stor knappar, jeans och pumps.
Dagens väder: Jag tror det har varit rätt bra, jag har som inte tänkt på det så mycket faktiskt.
Dagens planer: Ja mina planer nu är typ att sova hihi
Dagens längtan: Helgen tror jag. ja, helgen absolut.
Dagens borde: eh nu(?) typ borsta tänderna.
Dagens middag: Macka med klet på.
Dagens tråkigaste: Att ha godislöfte, som snart ska bryta hehehhee=]
Dagens person: Stina för hon höjer humöret mitt  
Dagens bild: jag tillsammans med MIN ISABELLEÅSTRÖM som typ är död nuförtiden...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0