Upp och ner, ner och upp, grisen gal i granens topp.



Livet känns en aning lättare nu när jag har jobbat och kopplat bort allt. Och sedan haft ett gulligt samtal med världens bästa pojke : ) Imorgon blir jag riskorn på skolan eftersom jag inte hinner duscha nu (måste plugga spanska tills jag somnar!!!) fast som tur är har vi idrott andra timmen.
På jobbet idag gick det mest bara bra. Dom sa inte när jag skulle få jobba nästa gång dock, vilket känns mindre bra. Men förhoppningsvis slår dem en pling : )
Nu väntar en kopp te och spanska glosor i massor.

Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

använd inte dem snälla... Skriv dom ifall du inte kan skriva de/dem ;)

2009-04-07 @ 21:07:43
Postat av: ronnie

använd inte dem snälla... Skriv dom ifall du inte kan skriva de/dem ;)

2009-04-07 @ 21:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0