Varför äta nyttigt när du kan äta gott?

Igår var det återigen ett älskat avsnitt av Robinson. Mys med Emil, gruka & dipp, ostbollar och Ahlgrens bilar. Hur bäst myskväll? Sisådär hur bäst som helst : )
Imorse låg vi och drogs oss till tolvsnårt, allt för att slippa plocka fram matteboken. Den här veckan är inte lugn på skolfronten

Måndag › Matteprov som jag ungefär fattar hälften av...knappt!
Tisdag › Spanska prov som borde gå bra, problemt är att jag jobbar måndagkväll så därför inte har någon tid alls att plugga.
Onsdag › Inlämmning av PLuppgiften Samhället. Jag har kommit ungefär ingenstans, men tar jag tag i det borde det gå bra!
Torsdag › Engelska prov som jag knappt vet vad det kommer att handla om.
Fredag › LOVLOVLOVLOVLOV

Känns ändå rätt skönt att få göra bort prov och sådan innan lovet så man slipper gå med skola i huvudet hela lovet. Fast kan väl inte påstå att vi gjort bort allt, men lite måste man ju skjuta på ; ) Nu ska jag ta mig en liten nap, kanske en springtur och sedan plugga medans jag äter tio liter godis jag köpte med isa på maxan idag. 3.90 för tusiken.



Pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0